~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
روز نسبتا خوبی بود اگه این جوری نکنه! خب پدرمه درست... امروز تونستم ثابت کنم که منم میتونم یه انتخاب درست داشته باشم! اونم با چه فجاعتی! جلوی عمو حسین میای میگی دوستی که به عنوان یه هندو باهاش چت میکنی ایرانیه و آشناست! ازش پرسیدم کدوم ایالته و بعد حرفاشو تو ویکیپدیا تطبیق دادی و درست دراومد! باشه! بذار عمو حسین فکر کنه من نمیتونم مواظب خودم باشم!   خونه ی دایی احمد خیلی از دستت ناراحت شدم! خواستم جوابتو ندم نشد! خواستم بهت بفهمونم که به عنوان یه پدر ازت انتظار ندارم این طوری در موردم فکر کنی! اینکه تحمل شنیدنش از غریبه آسونه ولی تو حتی به شوخی نباید اینطوری بگی! اما بازم نشد! باشه! دایی احمد هم روش... مثل همه! مثل دوستام! مثل تو...   لعنت به... کاش وجدان نبود!  کاش احترام به بزرگتر واجب نبود!کاش دلشو داشتم دلتو میشکوندم!  همش مهمله! فقط اشکای من حروم میشن! فقط اونان که میریزن! ممنون! به خاطر این که اشکمو در میارین!   پ.ن.۱. خدایا ممنونتم! اینکه حداقل یکی تو دلم هست که گواهی میده! که میگه :"سیمین! تو خوبی!" پ.ن.۲. چرا اینقدر حساس شدم؟؟ پ.ن.۳. خونه ی فائزه،فاطمه و زهرا... خونه ی خاله مرضی... خونه ی دایی احمد!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۱/۰۷
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی