~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
ق.ن. این شعر بد جوری به دلم نشسته!

از آهنگای مورد علاقه مه!

من از تکرار بیزارم، ازین لبخند پژمرده

از این احساس یأسی که تو رو از خاطرم برده

خدا یا فاصله ت تا من خودت گفتی که کوتاهه

از اینجا که من ایستادم چقدر تا اسمون راهه؟؟

به تاریکی گرفتارم... شبم گم کرده مهتابو

بگیر از چشمای کورم عذاب کهنه ی خوابو

چرا گریه م نمیگیره؟ مگه قلب من از سنگه؟

خدایا من کجا میرم؟؟؟کجای جاده دلتنگه؟!

میخوام عاشق بشم اما تب دنیا نمیذاره

سر راه بهشت من درخت سیب میکاره...


امروز جزو معدود روزایی بود که صبح خونه بودیم! یه ذره میکروب خوندم... و شب هم خونه عمو حسین...

و همه جا صحبت از عروسی...


پ.ن.1. من فقط عاشق اینم... حرف قلبتو بدونم... الکی بگم جدا شیم... تو بگی که نمیتونم...

          من فقط عاشق اینم... وقتی از همه کلافه م... بشینم یه گوشه ی دنج... موهای تو رو ببافم...

          عاشق اون لحظه ام که... پشت پنجره بشینم... حواست به من نباشه... دزدکی تورو ببینم...

کاش من اینقدر آهنگ گوش ندم!

    



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۰۷
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی