~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
یه ادم عاقل از یه جا دو بار ضربه نمیخوره! اگه این درسته، من اعتراف میکنم عاقل نیستم! اعتراف میکنم که همیشه میگم این دفعه با قبل فرق میکنه! و واقعا هم میکنه اگه یه ذره انسان شناسی پاس کرده بودم! زندگی تو اینجا خیلی سخته! ولی کی بود میگفت "لا جرم باید زیست..."؟اینکه هم خودت باشی و هم دوستت داشته باشن! اینکه هم صادق باشی و هم چیزی رو نشون بدی که نیستی!   پ.ن.۱. امروز دندان پزشکی، فردا صبح مدرسه و دیدن بکس، فردا بعد از ظهر دوباره پزشک و خرید پ.ن.۲. خواب زیاد قساوت قلب میاره؟؟؟؟ پ.ن.۳. "و ان یکاد الذین..." پ.ن.۴. تا شقایق هست زندگی باید کرد! دیگه هیچی مهم نیست!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۹/۱۷
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی