~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
میگه: یه قواره پارچه کنار گذاشتم واسه عروس آینده م! میگم: چه حالی میده عروس آینده تون چادری نباشه!میگه: فعلا که معلوم نیست اما هر جا؛ هر طور میخواد باشه! ولی تو نیشابور باید چادری باشه!   و من متحیر از این که با وجود همپایی با مدرنیسم (یا شاید تظاهر)، چقدر سنت گراست! این که هنوز اینجا ارزرش دختر به یک پارچه ی سیاهه که تو گرما و سرما باید رو سرشون باشه! (منظورم همونیه که چشما میبینه! به معنای فلسفی و مذهبی چادر کاری ندارم) اینکه تو یه شهر کوچیک نباید خودت باشی! باید اونی باشی که بقیه میخوان! اینکه من چقدر دارم به آینده م ظلم میکنم که  کاری میکنم که خودم فکر میکنم درسته!اینکه ممکنه چقدر برام بد باشه که جلوتر از ذهن مردم (اونایی که حتی میانگین سطح تحصیلاتشون به دیپلم هم نمیرسه) حرکت کنم! اینکه خودم باشم... اینکه صادق باشم... اینکه خودم باشم...   چطور جرئت کرد؟   پ.ن.1. ... پ.ن.2. وظیفه ی من خداحافظیه چون کوچیکترم! پس چرا اون این کارو نکرد؟ پ.ن.3. حالا فهمیدم چقدر براش مهمم! هیچی... جهنم! اینم بره تو بلک لیستم! دوستایی که باید فراموش شن! که حقشونه!( کی فکر میکرد من این حرفو بزنم! به اینجام رسیده)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۰/۱۱
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی