~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
۳ بار دارم فال میگیرم! بهش اعتقاد زیادی ندارم اما بدجور بردتم تو فکر!امکان نداره بی دلیل ۳بارش یه چیز بیاد!  زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم   می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم   زلف را حلقه مکن تا نکنی در بندم طره را تاب مده تا ندهی بر بادم   یار بیگانه مشو تا نبری از خویشم غم اغیار مخور تا نکنی ناشادم   رخ برافروز که فارغ کنی از برگ گلم قد برافراز که از سرو کنی ازادم   شمع هر جمع مشو ورنه بسوزی ما را یاد هر قوم مکن تا نروی از یادم   شهره ی شهر مشو تا ننهم سر در کوه شور شیرین منما تا نکنی فرهادم   رحم کن بر من مسکین و به فریادم رس تا به خاک در آصف نرسد فریادم   حافظ از جور تو حاشا که بگرداند روی من از آن لحظه که در بند توام آزادم!   کاش همه ی تعبیرایی که ازش میکنم غلط باشه! به خودم مطمئنم! کامل کامل! فقط... این روزا خیلی حرفا هست که زیاد خوشایند نیست! اصلا اهل این حرفا نیستم! امل... مرتجع... سنگین... متین... هر چی میخواد اسمش باشه! حق نداره بگه به من میاد که بی.اف داشته باشم! اونم دوستم...   پ.ن.۱. بچه ها میگن به خاطر حسادته! امکان نداره چون هیچ چیز برتری تو خودم نمیبینم! حتی خیلی اوقات احساس ضعف میکنم! پ.ن.۲. کاش یه نفر که میشد بهش اعتماد کرد بهم میگفت که میتونم دوست خوبی باشم یا نه! کاش هیچ چیزی به اسم تعارف وجود نداشت! پ.ن.۳. "سیمین" همیشگی نیستم! حداقل الان! کاش یکی میگفت چی کار کنم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۲/۰۸
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی