~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
اعصابم یه مدته خیلی بهم ریخته! از خستگی و بیکاریه! خیلی سخته بعد یه مدت جنب و جوش بشینی تو خونه و تنها کارت منتظر موندن واسه شروع شدن فوتبالیستا یا رفتن به تختخواب باشه! امروز رفتم کتابخونه و دوباره رمان خوندنو شروع کردم... اما خب... بازم درست نشد!با اتو مو ور رفتم به موهام مدل جدید بهش بدم... ۵ دقیقه بیشتر نبود!بازم همون کار... کلوب و وبلاگ و میل و چت هم که روزمرگی آورده...   پ.ن.۱. خ.ب ح.صله م سر رفت... دیشب ساعت ۹-۱۱ هواس سینما کردم که بعد یه مشاجره با خانواده ی عزیز کنسل شد... پ.ن.۲. "سهیل" از مکه اومد... نه واسه استقبال رفتم نه واسه مهمونی ش... دعوای دیشب بهونه ی خوبی شد که نرم! پ.ن.۳. دوستت ندارم سیمین! غرغرو و اخمو و بداخلاق... کی همچین دختری رو دوست داره؟؟؟ تا خوب نشدی حق نداری بیای اینجا! دیگه ننویس! پ.ن.۴. ۱۸.۵۷
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۰۱
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی