~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
"...بعدشم نه مراسمی نه هیچی! بابا اینا میرن مراسمایی که فقط مردونه ست! باید منتظر باشیم سعید و سامان بیان و چیزای جدیدی که دیدن و تیکه هایی که به لطف بعضیا یاد میگیرن رو برامون تعریف کنن! اینم از شب عید!! کاش فردا بهتر باشه..." مطلبی به ذهنم نرسید! واسه همین پست نیمه شعبان پارسال رو کپی کردم! هر سال مثل قبله... بی هیچ تفاوتی... چرا یه تفاوت داشت... شام مراسم به جای کباب کوبیده، جوجه کباب بود... گندش بزنن! (منظورم به هیچ چیز و هیچ کس نیست) عشقم کشید...!     پ.ن.۱.یهو زدم تو کار شاهکار بینش پژوه! موزیک ویدئو ی این آهنگشو که رو وبلاگمه هر روز میبینم! بماند چند بار تو وبلاگم گوش میدم! ۲ تا کلیپ دیگه هم امروز پیدا کردم! پ.ن.۲. اقا هاشم ترسید عاطفه رو بیاره پیش من! آخه تنهاست... گفتم بیارش پیش من! گفت تو خلافی... خرابش میکنی! پ.ن.۳. دیشب عروسی یگانه و مصطفی کلی حال داد! یگانه منو دیده میگه :سیمین شیطونی نکنی... اینم از مدل جدید سلام احوال پرسی عروس خانوم! پ.ن.۴. و ان یکاد الذین کفروا...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۱۵
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی