~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
۵ روز مونده... امروز تو جلسه ی انجمن صحبت یه اردو کلاسی بود که به مناسبت تولد من در روز ۵ شنبه صورت میگیره! از همه ی دوستان تشکر میکنم! کلاس ویولن عالی پیش میره مخصوصا اینکه امروز "عرفان" -آقای عرفان پور  - به من گفت که جزو بهترین هنرجوهاش هستم و ما بسی به خود میبالیم! و اما اینکه امروز کاری را کردیم که از شخصیت شخیص خود دور میدیدیم تا دیروز و اکنون فهمیدیم بعضی چیزها چقدر دور جلوه میکنند و چه نزدیکند -صامت چقدر سخته اینجوری بنویسی!- مزاحمان تلفنی دست بردار نیستن!این آخری خیلی جذاب ه! اهل تربت جام ه! با لهجه ی غلیظ بربری! میگه به جون مامانش "مو ر مخواد!"  به جون من قسم میخوره زنگ و اس ام اس نزنه و هر روز یه پیام و میس کال (!!!) ازش دارم! شیطونه میگه خطمو عوض کنم! یکی نیست بگه نونت کمه!؟ آبت کمه؟... دنبال دردسر میگردی؟ یک نفر توجیه ش کنه بابا!     پ.ن.۱. جشنواره ی غذا امروز راه افتاد و بچه ها نسبت به پارسال پیشرفت خوبی کردن در کیفیت پخت و پز... مخصوصا اگه ع.ک. با ماسک واستاده باشه پشت دخل.. یا ی.ر. پ.ن.۲. کلاس زبان دوباره خوش گذشت... اصلا هرچی زبان توش داره خوبه... حتی ویولن!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۸/۱۶
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی