~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
قصه ی شیرینی است کودک چشم من از قصه تو میخوابد قصه نغز تو از غصه تهی است باز هم قصه بگو تا به آرامش دل سر به دامان تو بگذارم و در خواب روم باز هم قصه بگو . . .   پ.ن.۱. قصه میخوام... اینطوری شروعش کن:یکی بود... اون یکی هم بود، همه بودن ... خدا نبود! پ.ن.۲. نصفه شب رفتم آب بخورم... دیدم مامان پیازهای "تبسم" -نرگسی که زمستون پیش خریدم- رو انداخته تو سطل آشغال... داشتم همینطور نگاهشون میکردم و بعد دیدم که یکیشون جوونه زده! امروز دوباره کاشتمشون که تا عید نرگسا در بیان! ۴ تا پیاز که اگه شانس بیارم حداقل یه دونه ش گل خواهد داد! پ.ن.۳. تیک تاک... روز شماری برای بازگشت... یه چیزیو اعتراف میکنم! دیشب واسه یه لحظه دلم خواست که برای همیشه خونه بمونم... برای به لحظه همه چیز جذابیتشو از دست داد و دنیای من شد همون اتاق.. پ.ن.۴. اما من میگم یه عاشق همه ی دنیا رو داره... همه چترا رو باید بست وقتی آسمون میباره!! (رضا صادقی میگه!‌به من چه اصلا؟) پ.ن.۵. هرکی جدیدا از خانواده قهر کرد... با مامانی ش دعواش شد... درساشو افتاد... اعتیاد خسته ش کرده بود... تو خوشه بندیا افتاده بود خوشه ی ۴- ... بیاد بریم یه باند بزنیم خواننده شیم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۲۷
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی