~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
دلت را خانه ما کن، مصفا کردنش با منبه ما درد دل افشا کن، مداوا کردنش با مناگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت رابیا یک لحظه با ما باش، پیدا کردنش با منبیفشان قطره اشکی، که من هستم خریدارشبیاور قطره ای اخلاص، دریا کردنش با مناگر درها به رویت بسته شد، دل بر مکن از مادر خانه دق الباب کن، وا کردنش با منبه من گو حاجت خود را، اجابت می کنم، آریطلب کن آنچه می خواهی، مهیا کردنش با منبیا قبل از وقوع مرگ، روشن کن حسابت رابیاور نیک و بد را، جمع و منها کردنش با منچو خوردی روزی امروز ما را، شکر نعمت کنغم فردا مخور، تامین فردا کردنش با منبه قرآن، آیه رحمت فراوان است، ای انسانبخوان این آیه را، تفسیر و معنا کردنش با مناگر عمری گنه کردی، مشو نومید از رحمتتو نام توبه را بنویس، امضا کردنش با من ژ پ.ن.۱. روزای خوبی پیش میرن با شیوه ای که جدیدا پیش گرفتم و کلا یه تغییر اساسی ایجاد کردم! خودم ازش راضیم! واقعا کارآمد و مفید بوده تا الان! پ.ن.۲. معدلم رفت بالا ی ۱۷! هوووووورا!همینجا از مامانم و بابام تشکر میکنم که مشوقم بودن! سعید و سامان... دوستام... خودم و همه عزیزانی که در موفقیت من سهیم بودن صمیمانه تشکر میکنم! ممنون از دعاهاتون! پ.ن.۳. طالع کلوب امروزم: ساعت ها می نشینی و به حرف هایی گوش می دهی که هیچ ارزشی ندارند و در زندگی تو هیچ اثر مثبت و قابل توجهی نخواهند گذاشت. بهتر نیست به جای این کار چند صفحه کتاب مطالعه کنی تا ذهن آگاهی داشته باشی؟ پ.ن.۴. رفتم انجمن شعر... با زینب! خیلی قشنگ بود و دوست داشتنی! ولی چون من شاعر نیستم نرم بهتره! اونجا همه شعرای خودشونو هم باید بخونن! پ.ن.۵.  رفتم اتاق روباتیک دانشگاه! دارن دومین ربات انسان نما تو ایران رو میسازن! ربات باهام دست داد! خیلی با مزه بود! اسمش "مازند یک" ه! پ.ن.۶. شعر از فریاد نیشابوری!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۰۴
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی