~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
میتوان تنها شد میتوان زار گریست میتوان دوست نداشت و دل عاشق آدمها را زیر پاها له کرد میتوان چشمی را به هیاهوی جهان خیره گذاشت میتوان صدها بار علت غصه ی دل را فهمید میتوان... میتوان بد شد و بد دید و بد اندیشه نمود... آخرش هم تنها میتوان تنها رفت... با جهانی همه اندوه و غم و بدبختی... یادگاری؟ همه جا تلخی و سردی و غرور فاتحه؟ خوب شد رفت! عجب آدم بدخلقی بود... ولی ای کودک زیبای دلم، آنور قصه تماشا دارد... پ.ن.1. راه مشهد- تا خونه رو شریعتی خوندم! آدم جالبی بود... کاش زودتر میشناختمش تا 2 سال پیش که "پوران" مهمونمون بود بیشتر استفاده میکردم! پ.ن.2. کسی خونه نبود اومدم... رفتم خونه عمه تا عروس خانومو ببینم! اهنگ پیشواز ایرانسل بیشتر از اینا استقبال میکنن از آدم! تا رسیدم اماده شدیم بریم واسه دیدن لباسو طلا و ازین جور حرفا! پ.ن.3. خونه جای خوبیه حتی اگه تمام وسایلو ریخته باشن تو اتاقت و بوی رنگ همه جارو گرفته باشه! پ.ن.4. دووووووووووووووووووووووووووووووست دارم     چون تکی!           دوووووووووووووووووووووووووووست دارم     چون مهربونی!           دووووووووووووووووووووووست دارم        چون همیشه باهامی و برات مهم نیست که لازمت دارم یا نه!           دوووووووووووووووووووست دارم         چون دوست داشتنت بهم لذت میده!           دوووووووووووووووست دارم           چون حتی اگه اینجا هم نگم خودت میفهمی!           دوووووووووووست دارم              چون یه اشاره ت کافیه واسه اینکه من باشم و نباشم! خلاصه که خیلی مخلصیم اوس کریم! .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۲۴
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی