~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
این دفعه بعد مدت ها میزبان شدیم... و واسه مهمونای رژیمی به اندازه ی 10 نفر غذا درست کردیم... احتمالا باید تا 2 روز دیگه خودمون همه شو بخوریم... کاش به جای خورش و این حرفا انواع سالاد اونم بدون سس رو تدارک میدیدیم! (البته مامانم تدارک میدید... من خواب بودم!) بعد هم که طبق معمول مهمونی های دوره ای... خیلییییییی خوش گذشت... فقط 2 روز دیگه هستم اینجا... دلم واسه بیتا تنگ میشه... احتمالا وقتی برگردم دندوناش در اومده و دیگه با ولع سیب رو نمیمکه! یا محمد صدرا صدامو تشخیص میده و لازم نیست هر دفعه که میبینمش تلاش کنم که باهام آشنا شه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۱۰
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی