~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
من چقدر ساده ام.                             وقتی گمان می کنم                                                            دیگر ،هرگز، احساساتی نخواهم بود.                            من چه قهر کودکانه ای می کنم با دنیا،                            وقتی تریلی های سنگین استدلال را                            برای استحکام  منطق از روی قلبم عبور می دهد و                              با آن صدای خشن و مهربانش ،                          می گوید:                                 تو دیگر بزرگ شدی...   ا حساسات همیشه روی گسلهای خطرناک ویرانی، خانه می سازند                          و من خانه ای محکم می سازم از                                                                         منطق!                       و من مثل بچه های حرف گوش کن،                       چقدر ساده ام وقتی گمان می کنم                                                       دیگر هرگز احساساتی نخواهم بود...       پ.ن.اولیه ( پرایمر پ.ن.) .توصیف خاصی برای این روزهام ندارم! همه چی همونیه که باید باشه و منم همونی هستم که بودم... صبحا کلاس و دویدن تو دانشگاه تا حداقل ۵ بعدازظهر... بعد هم اتاق... شام... درس... خواب... یه سیکل مرتب که مو لای درزش نمیره... حتی اگه مثل شنبه کلاس ۱۰-۸ داشته باشی و ۹:۱۰ دقیقه با اعتماد به نفس بری سر  کلاس و حضور هم بخوری! درسامو هم میخونم کم و بیش... دختر خوبی هم میمونم! قول میدم!...   پ.ن.۱. با اقای اسماعیل پور دوباره دعوام شد... اگه دست خودم بود هم "نظریه داروین" رو رد میکردم اما تو یه کلاس "انسان در اسلام" باید از رشته ی تخصصیت دفاع کنی! ترم پیش که بحث کردم درسو حذفیدم اما این دفعه راه نداره جون تو! پ.ن.۲. "کیمیاگر" پائولو کوئیلو خیلی جالب بوود... اما خب اونقدر هم مطلب جدیدی واسم نداشت! هرچند که یادآوری کرد خیلی چیزا رو برام! "آنا کارنینا" از تولستوی هم قشنگ بود... دلم واسه "کارنین" میسوزه! کی میگه یه دختر باید همیشه مدافع حقوق زن ها باشه؟؟؟ میخواستم "ویس و رامین" بخونم! منصرف شدم! یعنی مسخره شدم از طرف دوستان رقیب! میگفتن باید یه ذره بالاتر ازینا فکر کنم! به جای "ویس و رامین" بوف کور هدایت و کتابای داستایوفسکی معرفی شد  نمیخوام خب! دلم گرفت اینقدر این خارجیا رو تپوندم اینجا! پ.ن.۳. "فرفیون" اسم گیاه جدیدیه که دست بچه های زیستی پیدا میشه! بعد "ورونیکا" دومین گیاه شناخته شده ی عوام در دانشکده ست! پ.ن.۴. از واژه ها ی "پوچ".. "عشق"... "اوکی"... و "چکاره ای؟! - به معنی چی کار میکنی؟-" متنفرم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۲۴
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی