~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
تو را به جای همه ی زمانی که نشناختم .دوست دارم تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیستم .دوست دارم برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گل ها تو را به خاطر دوست داشتن دوست دارم تو را به جای همه ی کسانی که دوست نمیدارم دوست دارم   بی تو جز گستره ای بی کرانه نمی بینم میان گذشته و امروز از جدار آینه ی خویش گذشتم نتوانستم می بایست تا زندگی را لغت به لغت فرا گیرم راست از آن گونه که لغت به لغت از یادش می برند تو را دوست دارم برای خاطر فرزانگی ات که از آن من نیست به رغم همه ی آن چیزها که جز وهمی نیست دوست دارم برای خاطر این قلب جاودانی که بازش نمی دارم می اندیشی که تردیدی اما تو تنها دلیلی تو خورشید رخشانی که بر من می تابی هنگامی که به خویش مغرورم سپیده که سر بزند در این بیشه زار خزان زده شاید گاهی بروید شبیه آنچه در بهار بوییدیم پس به نام زندگی  هرگز نگو ،هرگز پ.ن.۱. خیلی وقت بود دنبال این شعر بودم... با تشکر از "سارا" عزیز به خاطر حضورش! پ ن۲.عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی... پ.ن.۳. اینترنت خیلی وقته که اینجا قطعه و امروز بلاخره طی یک عمل شهادت طلبانه وصل شد! این جور وقتا که بعد مدت ها میام انگار تو دورانی که نبودم هیچ اتفاق خاصی نیفتاده که ارزش اینو داشته باشه ثبت بشه... درسامو میخونم... تا دلت بخواد قانون شکنی میکنم... از میدون وسط علوم پایه با مگی نارنج میچینیم و کلاس دو در میکنیم... آزمایشگاه ها رو با سر و صدا میگذرونیم و وقتی استاد میاد داد میزنم :"برپااااااااااااااااااا"... سر به سر دکتر حسین زاده میذاریم و درصد روبه راه بون همه چی ۷۳٪ ه! پ.ن.۴. دوست دارم وقتی لباس میشورم حتما ناخنام لاک داشته باشه! حس خوبی بهم میده! زینب کلی بهم خندید! گفت که هنوز نتونسته با علایق من کنار بیاد! این حس خوبی بهم میده... درست مثل موقعی که بهم میگن "مغرور"! پ.ن.۵. وقتی مردم پشت سرم حرف میزنن این نشون میده که من یه قدم ازشون جلوترم!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۰۹
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی