~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
دل من میسوزد...               که قناری ها را پر بستند                که پر پاک پرستوها را بشکستند                                                         و کبوترها را...                                                           آه...کبوتر ها را...             دل من در دل شب               خواب پروانه شدن میبیند...          مهر در صبحدمان داس بدست             خرمن خواب مرا میچیند...   وای باران، باران شیشه ی پنجره را باران شست...                                         ار دل من اما،                                                     چه کسی نقش تو را خواهد شست؟ آسمان سربی رنگ... من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ                                         میپرد مرغ نگاهم تا دور وای، باران،                باران...                        پر مرغان نگاهم راشست!     پ.ن.?. قرار بود تا شنبه "Godfather" رو کامل بلد باشم... قرار بود تمام جزوه هام تا شنبه تکمیل شده باشه... قرار بود امتحان بیوشیمی مو عالی بدم... قرار بود خودم باشم... قرار بود زندگیم دست خودم باشه و اختیاراتم با خودم... مثل اینکه کلا باید این قرارداد رو لغو کنم××× پ.ن.2. جشنواره ی غذا تموم شد (با زور حراست جوووونم(!) )...امتحان بیوشیمی رو گند زدم و  ترجیحا نمینویسم درصد روبراهی چقدره... پ.ن.3. "خواب شیرین" از سالار ،"Umbrella" از ریحانا ، "Takin' back my love" از انریکه ،"مبارک باشه" از آرمین و "اون تو نیستی " از فرزاد... مگه playlist آدم چقدر جا داره؟؟؟ پ.ن.4. در صمیمیت سیال فضا...خش خشی میشنوی..کودکی میبینی رفته از کاج بلندی بالا...جوجه بردارد از لانه ی نور... پس از او میپرسی :"خانه ی دوست کجاست؟!" پ.ن.5. این روزا فقط فکرم به سمت کسایی میره که به خاطر داشتن این احساس - که چند روزه افتاده به جونم- توبیخ میکردم و میگفتم امکان نداره همچین افکاری تو ذهن کسی بره که کاملا توجیهه! ولی خب... مثل اینکه اشتباه کردم... با وجود اینکه آدم ترسویی ام اما رک میگم اشتباه کردم! حالا میشه کمکم کنین حلش کنم؟ اصلا باید حلش کنم یا فراموشش کنم؟میترسم اونقدر تو عمقش برم که دیگه نتونم بیام بیرون... درصد ابهامات 89% پ.ن.6. شاید زیادی خیام خوندم... از بس تو گوشم وزوز کرد که دنیا همینه و همه مون تهش خاک میشیم اینجوری شده دیگه! میکشمت عمر..! کم مشکل داشتم مسائل بنیادین خلقت و اهداف و فلسفه هم اضافه کردی روش... درصد دیوونگی :12 %
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۲۴
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی