~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
آیینه ها دچار فراموشی اند و نام تو ورد کوچه خاموشی امشب تکلیف پنجره بی چشم های باز تو روشن نیست!   پ.ن.۰. یا من درک شعرم پایینه یا واقعا این شعرا مبهمن! پ.ن.۱. دیشب خواب دیدم یه روز مونده به کنکورم و من فیزیک هیچی بلد نیستم! احساس عجیبی بود... امروز که کارنامه موقت این ترمو دیدم خوابم تعبیر شد!کاش عفت کلامی نبود تا راحت میتونستم بگم چی کار کردم! پ.ن.۲. سرماااااان بسیار شلوغ بود دیروز... باید برای روز مرد کمک نوعروسان مینمودیم جهت کادوپیچ کردن هدایا. بعدشم که با شادی و فائزه کافی شاپ بودیم به صرف شیرموز و بستنی -- و تحویل دادن "فرموش جان" به مامان گرامیش! پ.ن.۳. احساس میکنم "..." آینه ی آینده ی منه! سرتق و لجباز و مغرور که حرف حرف خودشه و به خاطر همین کاراش داره مشکلات واسه خودش بوجود میاره و حتی داره زندگی مشترکش رو نابود میکنه... من واسش دعا میکنم... شاید وقتی که منم به مشکل برخوردم یکی برام دعا کرد؟! پ.ن.۴. چرا تی وی این همه "طالب زاده" نشون میده؟؟؟؟؟؟ چرا ایتالیا حذف شد؟؟؟؟؟؟ چرا من باید امشب بین آلمان و انگلیس یکیو انتخاب کنم؟؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۰۶
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی