~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
زندگیم نقطه سر خط ، بی وفایی ات شده عادتتو نوشته بودی دیدار ، سه تا نقطه به قیامتزندگی نقطه سر خط ، تلگرافی شده نامه اتقلبمو مچاله کردی لای نقطه چین نامه اتعزیزم نقطه ته خط ، برو با خیال راحتبه تو تقدیم این ترانه ، عوض جواب نامه ات با سی و دو حرف دلگیر ، مختصر ، مفید و سادهگفتی که سایه ی عشقت از سرم خیلی زیادهزیر درد رو خط کشیدی ، ضربدر زدی رو اسممتا بدونم که به عشقت تا که جون دارم طلسممعزیزم نقطه ته خط ، برو با خیال راحتبه تو تقدیم این ترانه ، عوض جواب نامه اتعزیزم نقطه ته خط ، برو با خیال راحتبه تو تقدیم این ترانهروی یک کاغذ بی خط ، حرف های خسته به نوبتروی سرزمین نامه ات ، حرف ت کرده قیامتت مثل تو مثل تردید ، ت مثل آخره طاقتمثل تنهایی مثل تب ، مثل آخره خیانت عزیزم نقطه ته خط ، برو با خیال راحتبه تو تقدیم این ترانه ، عوض جواب نامه ات   پ.ن.۱. ...  پ.ن.۲. دارم با کدهای وبلاگ حال میکنم.... چقدر عوض کردنشون حال میده! مخصوصا اگه زبان اچ تی ام ال (خب حالا! ) رو بخوای با اطلاعاتی که از پاسکال داری یاد بگیری و بفهمی! و جالب اینه که جواب هم بگیری! پ.ن.۳. خواب جالبی دیدم از آدمی که فراموش شده! اما نمیدونم چه جوری اومد تو خواب من؟ مگه نباید به یکی فکر کنی تا تو خوابت بیاد؟؟؟؟؟ پ.ن.۴. مامان گفت :" از دل برود هر آنکه از دیده برفت" چرا من اینو نمیفهمیدم؟؟؟؟ پ.ن.۵. مشهد گرم بود و شلوغ... زیارت هم نرفتم! لطفا نپرسین چرا چون خجالت میکشم بگم خوابم میومد و حوصله حرم نداشتم! خسته بودم دیگه! هنوز از بار عذاب وجدانش خالی نشدم! گند بزنن به هرچی مرکز خوابه! پ.ن.۶. ادم از یه سوراخ ۲ بار گزیده نمیشه!حالا یا ضرب المثل غلطه یا من از قوانین ادمیت پیروی نمیکنم! پ.ن.۷. "برای رها... بیشتر وقتا یک شروع خوب بدتر از یک پایان خوبه..."   بعد مدتها چشمم افتاد به این نوشته! یادآور خاطرات! پ.ن.۸. دلم میخواد تمام البوم "یکی بود...یکی نبود" واسه من باشه! پ.ن.۹.  دلم واسه دانشگاه تنگ شده خب...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۱۹
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی