~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
گاه سکوت یک دوست معجزه میکند و تو می آموزی که  "بودن" همیشه در فریاد نیست...   پ.ن.۱. مرسی محبوبه! قول میدم خودمو هیچوقت فریاد نکنم٬ حداقل تلاش میکنم! پ.ن.۲. طبق اعلام محققان - به لینکای روزانه مراجعه شود- من بیماری "خودافشایی" دارم... یعنی مطالبی رو که تو ذهنمه میذارم تو نت که همه بخونن! آخه این کجاش بیماریه؟ ( باز الان میگن "خود-انکاری" هم داری!!)... خب دوست دارم دیدگاهامو شیر ( تقسیم خودمون) کنم... :( پ.ن.۳. "سوزالان" بیژن، تک نوازی ویولن کردی همراه با دف... بعد هم "مارال" از امو... یه ذره دیگه پا به پاشون میرفتم دیگه چیزی ازم باقی نمیموند! ولی چه میکنه این حضور پرشور... پ.ن.۴. دنبال یه سرگرمی پرهیجان میگردم... ولی نمیدونم چی! چقدر کسالت باره این روزا! پ.ن.۵. مرسی از کسی که آهنگ "کشته ما رو..." رو از شاهین نجفی پیشنهاد کرد! لطفا دیگه لطف نکنه! پ.ن.۶. دلم میخواد علاوه بر وان یکاد تمام دعاهایی که بلدمو اینجا بنویسم! همه شو! ولی ... نمیدونم چرا این کارو نمیکنم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۲۳
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی