~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
روزی از روزها شبی از شبها خواهم افتاد و خواهم مرد . اما میخواهم هر چه بیشتر بروم تا هر چه دیرتر دورتر بیفتم هر چه دیر تر دورتر بمیرم . نمی خواهم یک لحظه پیش از آنکه میتوانستم بروم و بمانم افتاده باشم و جان داده باشم .         پ.ن.۱. تولد، تولد، تولدت مبارک! مبارک... مبارک... تولدت مبارک! زود بیا کادوهایی که برات تهیه فرمودیم تقدیم کنیم!! پ.ن.۲. تا حالا گربه رو دیدین...؟ تا یه جا آفتاب داغ میبینه تو نزدیک ترین سایه جوری که گرمای خورسید بهش برسه ولی نورش نه تلپ ولو میشه و میخوابه! امان از آدمای گربه صفت!!! "-: پ.ن.۳. دکتر علی شریعتی... منبع: پردیسان پ.ن.۴. دیشب برای یه لحظهی کوتاه و موندنی حضورتو واقعا احساس کردم و چقدر خجالت کشیدم ازینکه بهت فکر کنم و امیدوار باشم که هنوز با من هستی... با وجود اینکه مدتهاست فراموشت کردم و مدتهاست اثری ازت تو زندگیم نبود! اما بازم پیدات شد! مثل همیشه که بی توقع یهو از هرجایی پیدات میشه بدون اینکه دنبالت بگردم! مرسی که همیشه هستی... و ممنون که میبخشی! دوستت دارم خداجون! دوستت دارم! پ.ن.۵. دلم آکواریوم میخواد... دیوار اتاقو کامل با روزنامه پوشوندم... بازم میرم بیرون... شادی رو میبینم... بچه ها اس میزنن... فیلم هم امروز ۴ تا دیدم البته تند تند... دوست دارم برم سفر به شرطی که از خونه بیرون نیام... دلم شیرینی خامه ای بزرگ میخواد و لیوان گنده آب پرتقال به اضافه ی بستنی و شیر موز به شرطی که بتونم همه شو بخورم... دلم میخواد آبی رنگ شانسم باشه یه مدت... دلم یه تناقض گنده میخواد! یه حرکت خلاف جهت باد! پ.ن.۶. با مردم آنچنان معاشرت کنید که اگر بمیرید بر مرگ شما اشک ریزند و اگر زنده بمانید به شما عشق ورزند..."امام علی(ع)" پ.ن.۷. آهنگ "دنسینگ کویین" رو خیلی دوست دارم! برای دانلودش اینجا کلیک کنین! پ.ن.۸. از همین جا اعلام میکنم ست طوسی صورتی آدیداس پاساژ مروارید واسه منه! کسی حق خریدشو نداره تا وقتی من حسابم رفرش شه! ممنون!  پ.ن.۹. ... تریبون آزاد!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۰۶
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی