~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
آیا سقفی بالای سرت هست؟ نانی برای خوردن لباسی برای پوشیدن و ساعتی برای خوابیدن داری؟                                                                   -آری نامی برای خوانده شدن کتابی برای آموختن و دانشی برای یاد دادن داری؟                                                                    -آری بدنی سلامت برای برداشتن سبد یک پیر زن. سخنی برای شاد کردن یک کودک دهانی برای خندیدن و خنداندن داری؟                                                                   -آری لحظه ای برای حس کردن قلبی برای دوست داشتن و خدایی برای پرستیدن داری؟                                                                  -آری پس خوشبختی  بسیار خوشبخت.     پ.ن.۱. م ن ب ع: وبلاگ نازنین پ.ن.۲. دیشب از خونه عمه من پشت رل نشستم! سامان و مامان که ترجیح دادن پیاده بیان! ()... من گذاشتم دنده عقب و راه افتادم و مستقیم رفتم خیابون اصلی که با فریاد باباجان فهمیدم احتیاج به یه نیش ترمز هم هست گاها ()... خلاصه دنده رو عوض کردیم و راه افتادیم...نمیدونم چرا بابا کلا دستش رو فرمون بود و خم شده بود سمت من!... خلاصه به سلامت رسیدیم خونه! بابا شب تا دیروقت نخوابید و احتمالا تمام تارهای صوتیش پاره شده بود... رسیدیم خونه و مامان که پیاده اومده بود دم در منتظرمون بود!!! من ==> بابا==> سعید ==> پ.ن.۳. از دسته گل بزرگی که بعد از مرگم آنرا بر سر قبرم خواهید گذاشت شاخه ای از آن را هم اینک به من هدیه کنید. (شکسپیر) پ.ن.۴. "وقتی میبینی یک دستت داره خطا میکنه بکنش و بندازش دور... چون با یه دست تو دنیا زندگی کردن بهتر از دو دستی رفتن تو جهنمه" ... انجیل پ.ن.۵. اگه به چشم تو گاهی کوچیکم و گاهی بزرگ تقصیر من نیست! این تویی که دور و نزدیک میشی! آره!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۱۳
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی