~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
از من مخواه از قفس بدرآیم وقتی هنوز دل مطمئنی نیست،                                  اعتمادی هم نیست. بگذار همچنان در پیله خود بمانم؛     وقتی یار همدلی نیست،          بگذار بالها بسته بماند ...     پ.ن.۱. منبع شعر از شباهنگ عزیز که دقیقا شعری رو بهم داد که دنبالش بودم! تنها شعری که الان به دردم میخوره! پ.ن.۲. همکار ِ ولیِّ دم ! همیشه فکر میکردم تو دوست خوبی نبودی که کار به اینجا رسید! ولی امروز فهمیدم من شایستگی یک "دوست خوب برای تمام فصول" بودن رو ندارم! خدا بگم چی کار کنه کسی رو که به یه سوال تمام دنیا و اعتماد به نفسمو نابود کرد!!! یه سوال از خودم برای خودم... چقدر پیچیده ست ذهنم که ۲ روزه هنوز غرقشم! پ.ن.۳. دیروز همه ش تو یه دقیقه خلاصه میشه... خواب... ساره... سکه... خنده... شوخی... ازدواج... اعتراف... عمه... قیمه... بیتا... سوگند...مریم... گریه... نماز... سوگند... مریم... خنده... اعتماد؟... پ.ن.۴. چقدر همه چیز میتونه سریع عوض شه!  یه دقیقه یه حالی و یه دقیقه بعد تو یه فاز دیگه! وقتی فکرشو میکنم که قرار بود آخر تابستون چی بشه...  ولی الان خوشحالم! ازینکه همه چی حل شد و همه چی راحت بود ... هم برای من هم برای تو و تو ! (خیلی راحت تر از جریان ولیِّ دم ) و اینو بدون که من بهتون همیشه اعتماد دارم! به ۲تاتون!   پ.ن.۵. ویلیام شکسپیر میگه : زمانی که فکر می کنی تو 7 تا آسمون 1 ستاره هم نداری یکی یه گوشه دنیا هست که واسه دیدنت لحظه شماری می کنه... پ.ن.۶. دوباره جمع تابستون دو سال پیش + دوستای جدید! با طرح اذان تا اذان! تقریبا همه چی آرومه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۲۷
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی