~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
آسمان آبی‌تر آب آبی‌تر من در ایوانم، رعنا سر حوض رخت می‌شوید رعنا برگ‌ها می‌ریزد مادرم صبحی می‌گفت :‌ موسم دلگیری است من به او گفتم : زندگانی سیبی است، گاز باید زد با پوست زن همسایه در پنجره‌اش تور می‌بافد، می‌خواند من ودا می‌خوانم گاهی نیز طرح میریزم سنگی، مرغی، ابری آفتابی یکدست سارها آمده‌اند تازه لادن‌ها پیدا شده‌اند من اناری را می‌کنم دانه به دل می‌گویم خوب بود این مردم دانه‌های دلشان پیدا بود می‌پرد در چشمم آب انار : اشک می‌ریزم مادرم می‌خندد رعنا هم...       پ.ن.۱. منبع: آخرین جرعه جام... تحلیل شعر هم هست تو همین لینک! پ.ن.۲. تموم شد شبهای قدر... حضورم لازم بود اما کافی رو نمیدونم!... قرآن سر گرفتن و توضیحات کامل مداح فقط تا امام ۴م! گریه و اشک فقط برای امام حسین و امام علی و حضرت فاطمه! کسی میدونه امام جواد چه جوری زندگی کردن؟! سود وجود ما تو این مجالس چی میتونه باشه؟ گریه برای یه سری حکایات همیشگی؟ یا گریه از شوق رسیدن به مراتب بالای معرفت که گاهی واقعا همه مون احساسش کردیم!  رو منبر نمیرم اما واقعا دلم سوخت! واسه خودم... که شخصیتم با "سگ اصحاب کهف" مقایسه شد... واسه خدا که با همه ی بزرگیش غریبه! واسه همه مون که تمام نگاهمون به فاطمه (س) سیلی و باغ و در و میخ ه! که حسین (ع) رو با گلوی بریده میشناسیم پیشونی سنگ خورده... کاش هیچوقت دوران صفوی نبود! پ.ن.۳. دوست جدیدم دختر خیلی خوبیه! با اینکه نمیگه دقیقا کی هست! اما خب... همیشه دوست دارم که دوستی با یه فرد جدید رو امتحان کنم! حتی اگه اول دبیرستان باشه! پ.ن.۴. تا حالا اینقدر التماس کرده بودم که امروز نه! باشه برای بعد؟! همیشه منتظر این لحظه بودم ولی گاهی انتظار بهتر از رسیدنه! و چه زود دعاهای آدم مستجاب میشه! ممنون خداجوون که همه چی آرومه! پ.ن.۵. " به اونایی که شهرو دوره کردن بگو که یه روز از این خونه میرم... بگو که با شعله بستن به کشتی نمیتونن که یه دریا رو بگیرن! نمیتونن یه دریا رو بگیرن!"  آهنگ جدید فرزاد فرزین! کشتی صلح پ.ن.۶. دفتر خریدم... با پاک کن و خودکار و مداد! :دی! پاک کن ها سایز بندی بود! XL , XXL و ... چرا؟  پ.ن.7. فیس بوک و آلبوم های عکس خانوادگی... فیس بوک و گروه های خبری... فیس بوک و تبلیغات... فیس بوک و 5 ساعت مداوم پشت نت... فیس بوک و گردن درد و چشمای پف کرده... فیس بوک و دوستای دوران مدرسه و مهدکودک... فیس بوک و کمک به پاکستان... فیس بوک و وست لایف... پ.ن.8. اینا حال و روزه این وقتامه: "معما چون حل شود آسان شود"، "لذتی که در بخشش هست تو انتقام نیست"... ضرب المثل کم آوردم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۱۲
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی