~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
نازی : بیا زیر چتر من که بارون خیست نکنه می گم که خیلی قشنگه که بشر تونسته آتیشو کشف بکنه و قشنگتر اینه که یادگرفته گوجه را تو تابه ها سرخ کنه و بعد بخوره راسی راسی ؟ یه روزیاگه گوجه هیچ کجا پیدانشه اون وقت بشر چکار کنه ؟من : هیچی نازی دانشمندا تز می دن تا تابه ها را بخوریم وقتی آهنا همه تموم بشه اون وقت بشر لباسارو می کنه و با هلهله از روی آتیش می پره نازی : دوربین لوبیتل مهریه مو اگه با هم بخوریم هلهله های من وتو چطوری ثبت می شه من : عشق من آب ها لنز مورب دارند آدمو واروونه ثبتش می کنند عکسمون تو آب برکه تا قیامت می مونه نازی : رنگی یا سیاه سفید ؟من : من سیاه و تو سفید نازی : آتیش چی ؟ تو آبا خاموش نمی شن آتیشا من : نمی دونم والله چتر رو بدش به من نازی : اون کسی که چتر رو ساخت عاشق بود من : نه عزیز دل من ! آدم بود                                                                 حسین پناهی      پ.ن.۱. گاهی فکر میکنم دروغگویی بدترین صفت دنیاست... گاهی هم زود قضاوت کردن... متنفرم از آدمایی که پشت سر مردم صفحه میذارن... امروز بدقولی هم اومد رو صفات منفوره! پ.ن.۲. مهمونی خونه ی ندا عااااالی بود... بسی خندیدیم! خدا خودش به همه مون کمک کنه! چقدر تفاوته بین جمعای مختلف! پ.ن.۳. یه برنامه ریزی واسه خونه ی سالمندان داریم... اما خب به دلایلی رفتنم تعلیقه! شاید به خاطر حضور صاحب پیشنهاده... دلم میخواد برم اونجا اما به خاطرش باید کاریو بکنم که جلوش مقاومت کردم! حالا باید حتما اونم بیاد؟! کاش جمعمون درست شه گروهی بریم! یا اصلا نریم... یا طرفو بپیچونیم و با شادی دو نفری بریم! نمیدونم! پ.ن.4. یه حالگیری جدید! گوشیت زنگ میزنه و کلی ذوق میکنی... اما نباید جواب بدی چون پشت خط کسی باهات کار نداره! فقط میخواد آهنگ پیشوازتو گوش کنه! پ.ن.۵.  شعر حسین پناهی رو با صدای خودش گوش بدین! شعرو که میذاشتم صداش تو گوشم بود! ... تو آبا خاموش نمیشن آتیشا؟!... تکست شعر هم اینجاست! پ.ن.۶. دل تنگی واسه بعضی آدما مجاز نمیباشد! پ.ن.۷. ۲۱ آبان! رنگ شما طلائی است!! شمامیدانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است. آدم  بشاشی هستید و زیاد بیرونمیروید. بسیار سخت میتوانی فرد  مورد نظرت را پیدا کنی اما وقتی او را  یافتی تاسالیان متمادی دوباره عاشق نمی شوی....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۱۶
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی