~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
چرا عاقلان را نصیحت کنیم؟ بیایید از عشق صحبت کنیم                                             تمام عبادات ما عادت است                                            به بی عادتی کاش عادت کنیم چه اشکالی دارد پس از هر نماز دو رکعت گلی را عبادت کنیم؟                                            به هنگام نیت برای نماز                                           به آلاله ها قصد قربت کنیم مگر موج دریا ز دریا جداست؟ چرا بر "یکی" حکم کثرت کنیم؟                                            بیایید تا عین عین القضات                                           میان دل و دین قضاوت کنیم اگر سنت اوست نو آوری نگاهی هم از نو به سنت کنیم                                           بگو قافیه سست یا نادرست                                          همین بس که ما ساده صحبت کنیم خدایا دلی آفتابی بده که از باغ گلها حمایت کنیم                                       رعایت کن آن عاشقی را که گفت                                      " بیا عاشقی را رعایت کنیم!"       پ.ن.۰.  "کی پنیر منو جابجا کرد؟" از دکتر اسپنسر جانسون... کتاب قشنگیه! شعر هم از قیصر امین پور! پ.ن.۱. بزرگترین مشکلی که تو یه شهر دور از زادگاهت پیش میاد، زبون نفهمیه! اینکه زبونشونو نمیدونی و گاهی کلمه ای که واسه ت عادیه تو زبان محلی شون معنای دیگه ای میده و اون موقع است که مفهوم نگاه های چپ چپ برات روشن میشه و میفهمی چه گندی بالا آوردی!!!! پ.ن.۲. 3 واحد پروژه هم گرفتم و دروس عمومی رو حذف کردم... شد 20 تا تخصصی سرراست! پ.ن.۳. دخترای زیست به شدت کار و بارشون راه افتاده... نمیدونم چرا اما یه احساسی بهم میگه که "چادر" کلا چیز خوبیه!!! :پی حزب خودمختار و شورش های گروهی دامن مارو هم گرفت! کاش بچه های سال پایینی اینهمه امیدوار به تغییر کل نظام آموزشی نباشن! انجمن تقدیم اونا البته به شرطی که بتونن آرمان هایی که دارن و دور از توانه رو اجرا کنن! پ.ن.۴. خوشبختی مثل یه توپه! تموم زندگیتو میدوی که بهش برسی... وقتی رسیدی یه لگد میزنی و شوتش میکنی اونور...! جریان منم همینطوره! ادعا  نمیکنم که با خوشبختی برابرم اما حداقل یه دوست خوب که برات بودم... نخواستی؟! حالا بدو تا دوباره بهم برسی... البته اگه بتونی... ( در راستای اعتلای سطح دوستانی) پ.ن.۵. نوشتن آپ تو خوابگاه... ریختن تو فلش... آوردن دانشگاه... انتقال از سرور مرکزی به کامپیوتر خودت...نمیشه! باز کردن پورت یو اس بی کامپیوتر... آفیس 2007 نداره... کانورت فایلت به 2003... بلاگفا... کپی- پیست... پ.ن.۶.علاقه ی زیادی به خط کشی وسط خیابون  بین خوابگاه تا دانشگاه پیدا کردم... اولا با فکرش... بعد کم کم و با ترس و لرز میرم وسط خیابون اصلی و روی خط کشی سفید بین دو لاین راه میرم... ماشینا هم یه ذره چراغ میدن و یا من از رو میرم یا اونا فرمونشونو میچرخونن! هندزفریو میذارم تو گوووشم و صدای آهنگو بلند میکنم طوری که دلم میخواد بلند قهقهه بزنم و جالبه که همزمان دوست دارم گریه کنم!!! اونوقته که راه رفتم روی خط سفید واقعا لذت بخشه! به این میگن دیوونگی؟! مطمئنم تصادفی در کار نیست! قانون جذب همیشه درست عمل  میکنه! پ.ن.۷. یه باغ بهار نارنج انتهای خوابگاه هست که دیروز برای تمرین ویولن رفتم اونجا... ته باغ اردک و مرغ و خروس و بوقلمون بودن با جوجه هاشون ... بی اختیار زدم زیر خنده! نمیدونم چرا ... با اینکه از پرنده ها و هر موجودی که پرواز کنه بدم میاد اما خیلی حس خوبی بود! تمرین زیر درختای بهار نارنج... نشستن رو علفای بلند و وحشی... مخصوصا اگه صبحش بارون هم زده باشه! پ.ن.۸. اتفاقایی داره برام میفته که واقعا اذیتم میکنه! احساس میکنم زیادی دیگه بزرگ شدم... گاهی دلم برای شبای سوم دبیرستان تنگ میشه! خالص و صادق و ساده! کاش سیمین سابق میموندم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۷
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی