~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
الو ....سلام منزل خداست؟ این منم ....  مزاحمی که آشناست هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است.... ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است به ما که میرسد،حساب بنده هایتان جداست؟! الو ...دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد خرابی از دل من است  یا که عیب سیمهاست؟ چرا صدایتان نمیرسد؟...کمی بلندتر..... صدای من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟ اگر اجازه میدهی کمی برایت دردو دل کنم شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست دل مرا بخوان به سوی خودت تا که سبک شوم پناهگاه این دل شکسته خانه ی شماست الو مراببخش باز هم مزاحمت شدم دوباره زنگ میزنم.....دوباره تا خدا خداست.     ر.ن.۱. دوباره فاز اسلیپس و انگار یه سری انسان ها هستن که واقعا نمیخوان همه چی عالی پیش بره... و اینکه مجبور شی به خاطر خنده ها و بعضی حرکاتشون بری و خودتو مجبور کنی که تو هوای سرد درس بخونی و اهنگ "عروسک جون" هایده که فقط اوضاع رو بدتر میکنه...و باز هم حرفا و شک ها و دوباره بدبینی ای که خیلی وقت بود کنار گذاشته بودم و آدمایی که فکر میکردم فرشته ن مگه اینکه خلافشون ثابت شه و باز هم تند رفتم... امیدوارم یه اشتباه بزرگ باشه و بازم من پیش داوری کرده باشم! ر.ن.۲. روز دانشجو هم گذشت و خب یه نهار رایگان با مخلفات و تعطیلی کلاس های ۱۰-۱۲ و یه شیرینی کشمشی تمومش بود... ر.ن.۳. اینروزها با اینکه اتفاقات زیادی میفته اما واقعا حرفی نیست که ارزش به اشتراک گذاشتن رو داشته باشه... کاش هیچ چیز روزمره نشه! و دیگه نوشته هام مثل قبل نیستن... جتی خودمم ازشون خوشم نمیاد! ر.ن.۴. حافظ دوباره شروع کرد به تکرار غزل قدیمی... و فالهایی که یکسان میان واسم و حاضرم قسم بخورم که وقتی میخواستم باز کنم کتابو مطمئن بودم چی قراره بیاد... شمع هر جمع مشو ورنه بسوزی مارا... شهره ی شهر مشو... غم اغیار مخور... چشم!باشه! ر.ن.۵. حفظ کردن اسم ۱۰۰ کشور با پایتختاشون مهمتره یا دونستن اسم تمام انواع استرپتوکوک ها و نایسریا ها؟ و چرا به هرکی میگم پایتخت آمریکا میگه نیویورک؟ ر.ن.۶. منبع
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۱۶
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی