~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
ساعت مچی را گم میکنی لحظه ها را گم میکنیچند شنبه را گم میکنی لج میکنی میگویی آلزایمر گرفته ایخاطرات را گم میکنیو خودت راگم میشوی و منتظر روزی هستی که دوباره بازگردیکلی کار ریخته کلی چیز برای پیدا کردن                                      علیرضا میرزایی       پ.ن.۱. منبع پ.ن.۲.  یه هفته واسه یه روز -چی دارم میگم؟ یه روز نه! ۱۰ ساعت-  دور هم بودن برنامه ریزی میکنی و یه شب -چی دارم میگم؟ یه ساعت- همه چی طوری بهم میخوره که... حتی یادم رفت زیر گاز رو خاموش کنم!... حیف شد! حس جالبی نیس... انگار با ۱۵۰ تا سرعت برسی به سرعتگیر! نه! برسی به ایست بازرسی و نه تنها کیف سرعت از سرت بره جریمه هم بشی! اونم خدا تومن! ... خدا نیاره واسه کسی! پ.ن.۳. بعد عمری میخواستیم بریم یه جمع هم سن و سال خودمون! نشد دیگه... اینم رو بقیه ش! پ.ن.۴. امروز تو فیس بوک عکس دوست قدیمیمو دیدم! بگذریم که چقدر تعجب کردم از عکسایی که میذاره... و بماند که لباس شب و مدل موهاو آرایشش چقدر بهش میومد... اما نکته اصلی اینجا بود که از خودم خسته شدم از بس تو عکسایی دنبال گشتم که بذارم برای پروفایلم که موها دیده نشه، آرایش نداشته باشه... آستینام کوتاه نباشه... و نکته ی قشنگترش اینجا بود که چرا هرکسی همونطوری که تو شهر دانشگاهش هست اینجا نیس؟! خودم جوابشو میدونم! تکرار نکن واسم... پ.ن.۵. فقط میکشم و میکشم! عیدیام قرار بود بره واسه کتاب اما نمیدونم چطوری تبدیل شد به ماژیک و مداد رنگی و مداد شمعی... بچه شدم نه؟! دوست دارم کارتونی کشیدنو! دیگه غم هم نیس توش! همه شاد و عروسکی و صورتی و آبی! پ.ن.۶. آهنگ "زدم به بیخیالی" حمید رضائیان... پ.ن.۷. زود بریم دیگه! نیاز به یادآوری دارم رهامیکر!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۱۰
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی