~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
New years come and new years go,Pieces of time all in a row.As we live our life, each second and minute,We know we’re privileged to have you in it.Our appreciation never endsFor our greatest blessings: our family and friends. Happy New Year! By Joanna Fuchs پ.ن.1.  تایتل: بنجامین فرانکلین  و شعر از poemsource.comپ.ن.2. یاد دخترک کبریت فروش افتادم... تو همین سرما بود که کبریت میزد تا مامانشو ببینه نه!؟ پ.ن.3. شد 31 روز... به قول سوگند :"خواب زمستونی"... آهنگ جدید بهنام رو که میشنوم یادت میفتم... یاد "TC کن! "... یاد "عشق من باش..." چقدر با همه چیز خاطره داریم!!! هرچیزی یک قسمتیش هست که ماها توش هستیم!! عجیب نیست مگه نه؟پ.ن.4. در وضعیت عجیبی به سر میبریم. انگار نشونه ها درست نمیرسن... انگار سرجاشون نیستن. نشونه و راهنمایی ای که دیروز میخواستی امروز دستت میرسه و برای امروز هرچی تقاضا میکنی چیزی دستتو نمیگیره. یا ساعت تو افتاده عقب یا من خیلی جلو جلو دارم میرم.پ.ن.5. بعضی فیلمهارو انگار فقط میسازن که ساخته باشن... و بعضی ماها این فیلما رو میبینیم برای اینکه فقط دیده باشیم اما کاش همیشه همین باشه... وقتی بعد مدتها چیزی رو ترک میکنی که بهش وابسته ای و دوستش داری بهتره کلا نزدیکش نشی! نه اینکه نزدیکش باشی و تلاش کنی ازش دور بمونی! و خدا همه ی مارا رها سازد از شر رفیق ناباب... الهی آمین!پ.ن.6. چقدر زجر آوره وقتی تو یه دقیقه میفهمی به درد جمعی که توش هستی نمیخوری! انگار با سر بزی تو یه در شیشه ای که اصلا ندیدیش... که انتظار بودنشو نداشتی!پ.ن.7. هیچوقت تورو مرد کاملی ندونستم... هنوزم خیلی چیزا رو میبینم تو سایر مردا که دوست داشتم تو اونا رو داشته باشی... که وقتی اون کارا و برخوردا و رفتارا رو میبینم نگم :" کاش..." ... اما باز هم اگه از مردی خوشم بیاد مثل تو خواهد بود. نه به خاطر اینکه من نمیتونم کسیو پیدا کنم که متفاوت از تو باشه... به خاطر اینکه میدونم تو با وجود تمام چیزایی که من دوست دارم و نداریشون، بازم خیلی خیلی بهتری از تمام صفت هایی که تو بقیه میبینم و دوستشون دارم... پس وقتی بهت میگم :" فلانیو دوست دارم چون شبیه توئه" اینقدر نگو :" تو که از مردی با ویژگی های من متنفری!"  من به تو و هرکی مثل تو باشه اعتماد میکنم. چون امتحانتو پس دادی... پس نداشتن چند تا خصوصیت دخترپسند  از اهمیتت کم نمیکنه... چون من همیشه بچه نمیمونم...پ.ن.8. در راستای پی نوشت قبلی، کمکی نمیتونم بکنم بهت. نمیتونم بگم چه کاراییو دوست دارم تا تو انجام بدی! چون وقتی گفته میشه مزه ش میره... کاش تو دنبالش بودی... دنبال درک اینکه چی واقعا میتونه منو خوشحال کنه... پ.ن.9. ازت دورم.. دورتر از چیزی که فکرشو میکردم... و نمیخوام به این فاصله ای که ایجاد شده فک کنم... اصلا میخوام به خودم دروغ بگم. بگم که هنوز نزدیکی بهم و هنوز هرچی میخوام بهم میدی... در حالیکه شاید این "نداشتن" ها نتیجه ی خیلی از " زیر قول زدن" ها باشه...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۰
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی