~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین
هرشب به تو فکر می کنم و تنهایی اتفاق سنگینی ست که در آغوشم می افتد .... 0+ تایتل از ساموئل بکت . شعر از منیره حسینی 1+ یه بازه از زندگیت هست که مدام تکرار میشه. مثل نقطه ی اوج نمودار سینوسی... اونقدر خوب که هرچیزی برات جالب میشه و یه فرصت برای استفاده... و همه چی هم برات خوب میاد! انگار هی همو تقویت میکنن. اول فسنجون سلف ( :) ) ، بعد یهو تو راه یه اعلامیه و همینطوری الکی ثبت نام تو کلاس حفظ و تجوید قرآن ( اونم من و نهاد رهبری!) ، و دوباره کتاب رشد خودم با تمام نوشته هایی که توش داشتم ( و باورم نمیشد اونا رو من نوشتم! از نویسنده ش خیلی خوشم اومد و باورم نمیشه خودم بودم!)، بعد هم ثبت نام اینترنتی یک دوره مقاله نویسی، و بعد کلاس سرطان که بعید بود یک کلاس اینقد بهم بچسبه. فوقالعاده بود. هرچی استاد میگفت رو میفهمیدم و میتونستم بپرسم و بفهمم دقیقا چی جواب میده و باز با موردای دیگه مقایسه کنم. و بعد کلاس زبان و باز هم همه چی عالی. همه چی مفید! روز خیلی عالی ای بود... دوباره "و ان یکاد" رو انداختم گردنم.  2+ هوای اینجا عالیه. و دو تا آخر هفته ی خوب گذشت... کاش همه چی همینقد آروم بمونه. 3+ چندروز پیش اتفاق جالبی افتاد که نمیدونستم بخندم یا عصبانی شم... ( خندیدم نهایتا!) . اینکه یه سری اتفاقا بیفته و بقیه بدون اینکه واقعا درک کنن شرایط رو، واکنش تورو محکوم کردن هیچ؛ یه سری فکر و خیال ها هم کردن که اثبات اینکه اشتباه میکنن سخت بود. و به طور اتفاقی بعد چند وقت طولانی همون اتفاقا برای خودشون افتاد... نباید بحث دعوای گذشته رو تو دوستی امروز پیش کشید  گفتم :" کاملا درکت میکنم". باحاله نه؟!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۷
خانوم سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی