~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برایت سیب‌آوردم نگاهش کردی و گفتی / که نقطه ضعف خود را کاش با شیطان نمی‌گفتیم

~:* بگو سیب... *:~

برای من ماجرای مردی را نقل کردند که دوستش به زندان افتاده بود و او شب‌ها بر کف اتاق می‌خوابید تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد،...
چه کسی...؟!
چه کسی برای ما بر زمین خواهد خفت؟؟

آلبر کامو _ سقوط
------
قلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَاتَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ...

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
مطالب پیشین

امروز شهادت حضرت زهرا ست. 
در روز شهادت حضرت زهرا، یک روضه برگزار شد خونه یکی از اقوام. 

و مداح محترم این مجلس سرشار از زنان عامی که تمام فکر و ذکرشون خرید چشمگیرتر برای عید و تغییر دکوراسیونه، بیان فرمودند که «ام کلثوم (س) دختر امام علی (ع) نیست. در واقع دختر ابوبکر بوده که امام علی به فرزندی قبولش کرده»

البته اراجیف بسیار بیشتری ایشون بیان کردند در حد زیر سؤال بردن این که چرا امام علی (ع) باید تو خونه باشه و حضرت زهرا بره در رو باز کنه که اون اتفاق براش بیفته؟!


پ.ن.1. میدونی قسمت سخت ماجرا چیه؟ اون زنایی که درس نخوندن و تحصیلاتشون رو در حد دیپلم و سیکل و ابتدایی رها کردن هیچ. مامان من که دبیر بازنشسته ست شک کرده بود که نکنه واقعا همینطوره؟ دختر دایی پدرم که فوق لیسانس ادبیات عرب داره شک کرد. زن عموم که فوق لیسانس تاریخ داره ساکت نشسته بود. دخترعمه ی بزرگم که تو فامیل به مطالعات و دانش مذهبی معروفه ساکت نشست. و هیچ کس هیچ کس هیچ کس بلند نشد که بگه آقا داری اشتباه می کنی. 

پ.ن.2. من روضه های اون فامیل رو نمیرم. سطح بسیار پایین اطلاعاتی که این سخنرانا بیان می کنن بیشتر اتلاف وقته. ولی وقتی مامان گفت با گوشی فقط براش یک سرچ ساده زدم. از پایگاه اطلاع رسانی حوزه که دیگه قابل قبول باشه. 

پ.ن.3. تو گروه خانوادگی فقط یک سوال نوشتم. تعداد فرزندای امام علی و حضرت فاطمه چندتاست؟! سین شد. تعداد آنلاین ها رو هم می دیدم. اما هیشکی هیچی نگفت!!!!

پ.ن.4. ام کلثوم (س) دختر امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)... زینب صغری ... همسر عمر. اول از تمام داستان های کربلا حذفش کردند و الان تمام تصمیمات به سمت حذف ایشون از تاریخ اسلام و اهل بیت. جالبه.  خیلی جالب. و از سطح خوبی شروع کردند. از خونه ی خانم هایی که کتاب نمی خونن یا اطلاعاتشون اونقد محدود به منابع نامعتبر تلگرامی شده که راحت میتونن بهش شک کنن. 

پ.ن.5. شماره ی مداح محترم رو پیدا کردیم. تماس گرفتیم. ازش با اخترام پرسیدیم که لطفا منبع این حرفش رو به ما بگه. فرمودند که اینا رو از CD آموزشی که از طرف حوزه برامون فرستادن خوندم!! و استنادش تنها به «یک» سایت بود. همین. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۲
خانوم سین

نظرات  (۲)

سلام
بسیاری از دانشمندان شیعه و سنی همچون جلال الدین سیوطی، رضی الدین حلی، فضل بن رزبهان، صالحی شامی، شهاب الدین قلیوبی، علامه مقرم، شیخ محمد خضری و علامه باقر شریف قرشی معتقدند حضرت علی و فاطمه زهرا علیهماالسلام دختری به نام ام کلثوم ندارند و هرجا در شمار فرزندان حضرت علی و فاطمه از ام کلثوم نام برده شده است، حضرت زینب مراد است.
مرحوم آیت الله مرعشی نجفی : اسماء بنت عمیس همراه همسرش جعفر طیار به حبشه مهاجرت کرده و پس از بازگشت از حبشه به مدنه منوره هجرت کردند. اسماء پس از رحلت همسرش جعفرطیار با ابوبکر ازدواج کرد و چند فرزند به دنیا آورد. یکی از فرزندان او از ابوبکر ام کلثوم است. پس از مرگ ابوبکر حضرت علی با اسماء ازدواج کرد و دخترش ام کلثوم نیز به خانه حضرت علی آمده و به عنوان ربیبه آن حضرت در خانه ایشان بزرگ شده است. حضرت علی ام کلثوم و محمد (فرزندان ابوبکر) را به عنوان فرزند (ابنی و ابنتی) صدا میزد و عمر بن خطاب با همین ام کلثوم ازدواج کرده است. تشابه اسمی ام کلثوم دختر ابوبکر با حضرت زینب که کنیه اش ام کلثوم است و خطاب حضرت امیر(ابنی و ابنتی) باعث اشتباه بسیاری از مورخین و محدثین شدهاست. 

با شما موافقم
واقعا مجلسی با اون خصوصیات جای بحث های دقیق تاریخی نیست
اون هم از طرف یک مداح!
منتهی اختلاف نظر زیادی در این مسئله بین علما هست
نظر مشهور همینه که عرض کردم

در جواب خانم مریم :
ماجرای ازدواج ام کلثوم با عمر یکی از دروغ های بزرگ تاریخ در راستای موجه جلوه دادن شخصیت عمربن خطاب و برقراری روابط صمیمانه میان اهل بیت و دشمنانشان است.
در ضمن حتی اگر بپذیریم که حضرت علی و فاطمه دختری به نام ام کلثوم داشته و عمر بن خطاب با او ازدواج کرده باشد، هیچ تلازمی با روابط دوستانه و صمیمانه ندارد، زیرا :
1. رسول خدا نیز سه تن از دخترانش به نامهای زینب، ام کلثوم و رقیه را به سه نفر از کفار و مشرکین به نامهای ابوالعاص بن ربیع ، عتبه بن ابی لهب و عتیبه بن ابی لهب داده است. آیا رسول خدا با کفار و مشرکین روابط صمیمانه و دوستانه داشته است؟
2. حضرت لوط نیز به مشرکان وکفار که همجنس باز بودند پیشنهاد داد با دختران او ازدواج کنند و لواط نکنند. آیا حضرت لوط با کفار و مشرکان همجنس باز رابطه صمیمانه و دوستانه داشته است؟
3. بر اساس برخی روایات موجود، این ازدواج(بر فرض صحت) با زور و تهدید عمربن خطاب و حکومت صورت گرفته است و چنین ازدواجی به هیچوجه نمیتواند دلیلی برای وجود روابط صمیمانه تلقی شود.
امام صادق علیه السلام : هنگامی که عمر از ام کلثوم خواستگاری کرد حضرت علی کوچکی ام کلثوم را بهانه کرد و با این ازدواج مخالفت کرد. عمر نزد عباس عموی پیامبر رفت و ایشان را تهدید کرد و گفت : اگر علی موافقت نکند چاه زمزم را پر خواهم کرد و هرچیزی که به نوعی از افتخارات شما بنی هاشم باشد خراب خواهم نمود و دو شاهد برای سارق بودن علی جور کرده و دست راستش را به عنوان حد سرقت قطع خواهم کرد. 
و ...

ببخشیدکه طولانی شد
ولی احساس کردم باید این چیزها رو بگم
برای مطالعه بیشتر میتونید به کتاب بسیار بسیار خوب و متقن "پاسخ به چند شبهه فاطمی" نوشته آیت الله نجم الدین طبسی صفحه 37 مراجعه کنید.
ذر پناه خدا باشید

هه
فقط به خاطر اینکه همسر عمر بوده؟!!
امان از دست این شیعه ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی